maanantai 20. toukokuuta 2013

Mikä suunta, kenen luokse. Sinä seisoit paljain jaloin, olis yksi elämä ja se täytyis käyttää.

ANONYYMIT LUKIJAT HOI ! Tyydyttäkää mun mielenkiintoni ja klikatkaapas tuota kyselyä oikeessa yläkulmassa ! Niin ja uskallatte te kommentoidakin. Ois kiva tietää montako piilostalkkeria täältä löytyy >:) 

Näin alkuhuomautus, Putron lyriikat on ehtaa rakkautta 

Viime viikonloppu meni lepposasti mökkeilemässä tyttöjen kans. Voi että sitä naurun ja ilon määrää kera hyvän ruuan ja aivan ihanan mökkipaikan ! Ajattelin että valvotaan varmasti aamuun asti, mutta kaikki tytöt simahti jo ennen yhtä.. Lukio uuvuttaa aivan selvästi :D Lauantai-iltana pidettiin sitten viisustudiota Janikan kans, naurettiin vähän jokaiselle esiintyjälle ja mässättiin ku pienet elukat.


Tätä kesäfiilistelyyyyy


Oi näitä aurinkoisia päiviä ♥ 
Ei millään malttais olla koulussa, saati sitten tehdä jotain läksyjä tai portfolioita mitä lie kotona. Oon yrittäny siirtää mun läksyjä auringon valon alle, mutta se tekniikka ei oikeen ota tuulta alleen. Loppujen lopuks jään vaan makaamaan lahnana, palvon aurinkoa ja yritän edistää mun operaatiota nimeltä rusketus.
Tai sitten hyppään pyörän selkään ja lähden puuskuttamaan pitkin maantietä ihan onnessani




Kaksi ensimmäistä kuvaa 
©: Emma :)

4 kommenttia:

  1. Ihana postaus! <3 Tuloo näläkä ko kattoo rillikuvaa! Oot ihana. :)

    VastaaPoista
  2. hei mun sexyt tohvelit näkyy! :D ihana postaus<3

    VastaaPoista