torstai 2. toukokuuta 2013

Huhtikuu päin naamaa nauraa.

Vappua juhlistin Janikan kanssa, tuli vähän extempore reissu mutta se on välillä ihan piristävääkin. Koulun jälkeen kotona hirveellä vauhdilla kaikki kamat kasaan, että ehtii seuraavaan Kokkolaan menevään linja-autoon. Sitten vähän laittautumista hyvän musiikin tahdissa. Tuntu että pitkästä aikaa saa oikeen kunnolla laittautua ja unohtaa hetkeks kaiken muun. Kun oltiin viimesen päälle söpöinä, niin otettiin suunnaks kaverin kotibileet ja sen jälkeen Länkkäri, vaikka ei me siellä kauaa viittitty himmailla. Sitte ilta jatkukin hiukan epämääräsemmin rundilla pitkin Kokkolaa, kunnes sitten raahauduttiin viimesillä voimilla ja uupuneilla jaloilla nukkumaan. Smooth. 

Etsi ankka.

Oon tässä parin päivän ajan ollu jotenki etääntyneenä itestäni joka kerta kun poistun kotoa. Kun en oo näiden seinien sisällä, mun kasvoilla paistaa hymy ja nauran. On mulla kivaakin. Sen takia mä välttelen kotona olemista. Meen niin paljon ku mahollista. En pysähdy aattelemaan. Koska jos mä aattelen liikaa, romahdan taas. Ja kun mä romahdan niin sitten mä todellakin romahdan. Joten en pysähdy ajattelemaan, liikaa muistoja ja liikaa epäselviä kysymyksiä joihin en halua saada vielä iteltäni vastausta.

4 kommenttia: