sunnuntai 14. heinäkuuta 2013

Light it up, like we're the stars of the human race

Huhhuh mitä menoa tässä on pari viikkoa ollu ! Säästän teitä, ja annan kuvien puhua puolestaan, koska muuten tästä postauksesta tulis kauhee romaani. Täytyy kyllä sanoa että tätä menoa mä oon kaivannutkin. On hyvä mennä välillä niin lujaa tilanteesta toiseen, että kaikki melkeen hajoaa käsiin, mutta kuitenkaan ei hajoa. Siitä saa energiaa. Ja sillä energialla mä selviän pitkälle syksyynkin :)

"Koko yö juostaan, kotiin tuskin enää koskaan palaan
Ja mä tiedän et sä ja mä ja tää kesä on ehkä parasta ikinä" 

Tee- ja jätskihetki kera Emman (en edelleenkää saa teetä alas ilman maitoo)

Viihteellä Kokkolacityssä


Maakunta-ajelua ja epäterveelliset herkutteluhetket kera Hannan

Jesse Kaikuranta oli syvältä, mutta onneks jätski ja seura oli hyvää !
Perjantailook ja kikkurat

".. Mä viheltelen vaan".. Tässä lienee syy mun kurkkukipuun

Happyyyyyy :)

2 kommenttia:

  1. oletpas kaunis! :-) ihastuttava bloginen sulla :)

    http://lifestyleeem.blogspot.fi/

    VastaaPoista