sunnuntai 30. kesäkuuta 2013

Bye bye June, Hello July

Juhannuksen jälkeinen pudotus arkeen. Kävin hyvästelemässä Janikan, kun se lähti Amerikkaan yli kuukaudeks. Mitähän mä ehdin toheloida täällä sillä aikaa.. :)
Muuten alkuviikosta mun ainut sosiaalinen kontakti oli lehmät ja Facebook. Keskiviikkona grillailtiin ja paranneltiin maailmaa poikien kanssa ja valvottiin melkein aamuun asti. Ihan pirteenä nousin sitte parin tunnin kuluttua navettaan :) Perjantaina saunottiin ja herkuteltiin lukiotytsyjen kanssa. Aamun tunteina on kivaa nauraa kun ei oikein itsekkään tiedä syytä nauruun. Onni löytyy pienistä hetkistä ja asioista. 



Heinäkuun horoskooppi kertoi että luvassa on kihelmöiviä kohtaamisia ja palavia ihastumisia. En näkis niitäkään mitenkään epätodennäkösinä, sillä mua ympäröi täysin uudet mahdollisuudet joita en aiemmin ees pystyny huomata. Ja hei, nyt on kesä! Sillon mikä vaan on mahdollista!


Lana Del Rey on myöskin varastanut paikan mun sydämmessä. Tiiän, tuun aina näissä ilmiöissä vähän myöhässä. Kuunnelkaapas tuo alkuintro ihan ajatuksen kanssa. Ja tuo biisi.. oih, miten ihanan surumielinen vapauden julistus. Tuntuu että tää biisi on niin mua tällä hetkellä.



"It takes getting everything you ever wanted, and then losing it to know what true freedom is."


3 kommenttia: